Diskussion om julskyltningsparaden med Götene Bk!

Oscar och jag har haft en diskussion de senaste dagarna ang. julskyltningsparaden och Gizmos kostym.

Eva-Lena: Jag funderar på att Gizmo kanske kan vara ren eller pepparkaksgubbe på julskyltningsparaden. Jag kan försöka sy något eller så finns det en fin rendräkt på nätet. Vad tycker du Oscar?

Oscar sitter och läser om nått flygplan på nätet och svarar: Jag tycker att han ska vara flygplan!

Eva-Lena: ?

Diskussionen forsätter på kvällen, då båda ligger i sängen och ska sova.
Eva-Lena frågar: Men seriöst Oscar vad tycker du Gizmo ska vara på paraden? Vi måste börja planera detta snart! Det är inte så himla lätt att sy en dräkt till en hund!

Oscar: Men jag tycker Gizmo ska vara ett flygplan... Eller en ängel, så som det hade på teatern på MYDog2009.

Eva-Lena: Men varför en ängel? Är inte ren eller pepparkaksgubbe bättre?

Oscar: Ängel har ju mer med julen att göra!

Eva-Lena: jaha?

Oscar: jo, ängeln kom ju ner och befruktade Jesus på julafton!!!

Eva-Lena:?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0