Mycket

Varför händer allt på en gång? Det har varit mycket nu den senaste veckan. I måndags var jag i Göteborg för att gå på arbetsinterjuv på länsstyrelsen. Det var spännande och det kändes som att det gick bra. Nu e det bara att vänta för att se om dom vill ha en eller inte. Jag får veta inom två veckor, så dessa dagar kommer nog att kännas extra långa.

I måndags begravdes min lille morfar i Fridene kyrka. Det var jobbigt, men ändå oerhört vackert med fin solosång och fina blommor. Livet känns lite konstigt nu när man vet att man aldrig mer kommer att träffa honom. Det e så tomt. Har varit hemma i mormor och morfars hus för att hjälpa mormor lite. Hela huset andades tomhet och man kände klart och tydligt av att något fattades. Jag hoppas nu bara att mormor kommer klara sig bra på egen hand, fastän att det självklart kommer att bli tufft.

Oscar och jag bjuder på hus också mitt i dennna röra. Har nu hittat ett riktigt fint hus på landet i Lavad ( mellan Lidköping och Trollhättan). Just nu har vi det högsta budet så vi får hoppas och tro att budgivningen slutar här och nu :).

Kramar så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0