Festhelg!

Jag och Oscar var på världens skönaste fest i lördags. Det var så himla kul att få träffa så mycket folk, både såna man kändesen tidigare, men även nytt folk. Vi var säker 30 pers som firade Marie och Lalles 30 årsdag. Såna fester ger en energi till resten av veckan.

Det roligaste var att Oscar och jag snackade mycket med två killar ifrån Hjo. Sent inpå natttimmarna diskuterade jag och en kille en massa roliga saker. Kul att hitta nån som tänker på liknande sätt som en annan gör!

Nedan kommer lite bilder.



Jag och min älskade systeryster



Jag och Ann-sofie trivdes



Min älskling och jag!



Rune Snus, världens bästa storasyrra och Jon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0