Djur våldtas lagligt i Sverige

Ja det är sant! Tidelag är inte förbjuden i Sverige. Förbrytarna kan bara bli dömda för djurplågeri om övergreppet har medfört fysiska skador.

Jag blir så illa berörd av detta ämne.Jag hade tanken att ha tidelag som ämne då jag skrev mitt examensjobb, men det blev tyvärr inte så. Det är nämligen ett väldigt svårt ämne att hitta vetenskaplig litteratur om och det är ju detta som universitet vill att man använder sig av.

Ialla fall nu har jag fått, genom min förra utbildning, ett utskick om detta ämne. Jag behöver nog inte nämna att bilderna var fruktansvärda. Fy fan, kan jag bara säga. Hur kan det finnas människor som tänder på sådant? Som blir upphetsade av att tvinga sig sexuellt på djur som inte han säga ifrån. Jag tycker att tidelag ska behandlas på liknande sätt som barnporr! Varesig djur eller barn kan inte försvara sig mot dessa utan hjälp från övriga samhället. Som tur är, är nu barnprostitution och barnporr förbjudet i Sverige, men det är på tiden att djuren också ska skyddas från detta.

Jag har skrivit på protestlistan på www.stoppadjursexet.se
Gör du det också om du vill ha förändring.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0